Broker Assistent

Over deze baan

Voor een vooraanstaande beursmakelaar in Rotterdam, is Fellow Recruitment op zoek naar een Broker Assistent, die energie krijgt van werken in een omgeving waar standaard de uitzondering is!

 

De organisatie

Onze opdrachtgever is een middelgrote financiële dienstverlener, waar ongeveer 90 medewerkers werkzaam zijn. Als onderdeel van landelijk werkende organisatie met sterke regionale wortels en internationale ambities, nemen zij ene prominente positie in binnen de verzekeringswereld.

 

Broking

Het team Broking helpt graag bij maatwerk oplossingen voor grote verzekeringsvraagstukken die complex zijn door hun omvang of door de specialistische kennis of het risico. Op de afdeling werken stuk voor stuk specialisten op het gebied van grote beursoplossingen voor bijvoorbeeld: kerken en monumenten, commercieel vastgoed, aansprakelijkheid, private insurance, transport en werkmaterieel. Allemaal risico’s die door meerdere partijen, nationaal, maar vaak internationaal, worden gedragen. De verzekering wordt gesloten door de Brokers en de Broker Assistent verzorgt alle administratieve activiteiten daaruit voortkomend.

Het team waarin jij komt te werken, bestaat uit 10 Brokers en 5 Broker Assistenten, een mix van net afgestudeerde starters tot zeer ervaren vakmensen.

 

Wat ga je doen als Broker Assistent?

  • Als Broker Assistent heb je een veelzijdige baan en bewaak jij de voortgang van administratieve taken en controleer je relatie-, polis en financiële gegevens.
  • Je werkt multibranche samen met de Brokers, bent een gesprekspartner, neemt initiatief en hebt een signalerende functie;
  • je verzorgt de administratieve verwerking van verzekeringsaanvragen, offertes, bijbehorende documentatie en klantgegevens;
  • jij hebt oog voor detail en werkt zorgvuldig; klanten kunnen er van op aan dat wijzigingen door jou goed worden doorgevoerd, polissen(niet via standaard sjablonen, maar uit jouw eigen hand) en nota’s correct worden opgemaakt en naverrekeningen goed worden afgewikkeld;
  • accuratesse en structuur zijn kwaliteiten die bij jou passen; op deze manier verzorg jij de correspondentie aan klanten, prospects, verzekeraars en intermediairbedrijven en voorzie jij collega’s van informatie over verzekeringsaanvragen en administratieve opvolging van gemaakte afspraken;
  • in de systemen weet je goed jouw weg te vinden: je houdt offertes, contracten, polis- en contractvoorwaarden bij in het centrale administratiesysteem (CCS, e-ABS, etc.).
  • de verzekeringsmarkt ken jij goed; de ontwikkelingen volg jij op de voet en vertaalt deze naar jouw dagelijkse werk in het administratieve beheer.

 

DE Broker Assistent die wij zoeken:

  • Beschikt over een HBO-werk- en denkniveau; aangevuld met het diploma Wft schade zakelijk;
  • heeft een aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie en heeft ervaring met schadeverzekeringsproducten;
  • werkt graag in een informele omgeving, waar met veel plezier hard gewerkt wordt;
  • heeft kennis van CCS en E-ABS(dit is een pré);
  • wil werken bij een modern en prominent kantoor op de mooiste locatie in het hartje centrum van Rotterdam;
  • is bereid om kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen; hier krijg je alle mogelijkheden voor door het volgen van opleidingen;
  • is minimaal 32 uur beschikbaar.
  • als persoon herken je je in de volgende kenmerken: oog voor detail, zorgvuldig werken, proactief, nieuwsgierig, initiatiefrijk, goede communicatieve vaardigheden en gestructureerd.

 

Wat heeft deze beursmakelaar jou te bieden?

  • Een uitdagende en afwisselende baan met veel verantwoordelijkheid in een groeiende en resultaatgerichte organisatie, waar ruimte is voor nieuwe ideeën en initiatieven;
  • een zeer goed salaris afhankelijk van kennis, opleiding en ervaring;
  • prima secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8% vakantiegeld, een goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen op fulltime basis en 2 extra vrije dagen, reiskostenvergoeding etc.
  • thuiswerkmogelijkheden, waarbij je goed wordt gefaciliteerd ;
  • opleidings- en ontwikkelmogelijkheden, waar op individueel niveau invulling aan gegeven wordt;
  • een baan voor 32-40 uur.
  • een sfeervol, eigentijds en modern kantoor op een mooie locatie in het centrum van Rotterdam;
  • en natuurlijk; ontzettend leuke collega’s, sportieve uitdagingen en gezellige personeelsfeesten.

 

Enthousiast?

Solliciteer dan direct en als je vragen hebt neem dan contact op met Wietske Nimberg, Consultant Fellow Recruitment via (06) 229 467 27 of via wietske@fellowrecruitment.nl.

Korte samenvatting

Meer weten over deze vacature?